Поки банки розширюють свою мережу, інший сектор, що переживає зростання в Україні - це індустрія онлайн-казино. Для тих, хто шукає найкраще розвагу та гру в інтернеті, найкращі сайти онлайн-казино в Україні на Holy Moly Casinos пропонують докладні огляди найпопулярніших українських онлайн-казино. Як і в банківському секторі, вибір правильного партнера важливий для отримання якісного сервісу. Це допоможе вам зробити обґрунтований вибір, довіряючись відгукам експертів та інших гравців. На Holy Moly Casinos ви зможете знайти найактуальнішу інформацію про кращі пропозиції, бонуси та акції, які пропонують провідні онлайн-казино України, такі як Фавбет, Космолот, Пінап, Слотокінг та інші.

Курс на зростання

ОЛЕКСІЙ РУДНЄВ Народився в 1976 році. Закінчив Київський державний економічний університет ім. Вадима Гетьмана. За час роботи в банківському секторі працював у ко-манді Національного банку України, банку «Форум», Кредитпромбанку, Райффайзен Банку Україна, ОТП Банку і банку «Фінанси та Кредит», де був директо-ром центру роздрiбного бiзнесу. 11 травня 2017 року перейшов до Акордбанку на посаду заступника голови правління, відповідального за корпоративний, роздрібний бізнес, а також мережу банку. 1 жовтня 2020 року був призначений виконувачем обов’язків голови правління, а 15 червня 2021 року після відпо-відного рішення Нацбанку обійняв посаду голови правління.

«Зараз спостерігаємо тенденцію зростання строкових депозитів: кошти потрібно не тільки зберегти, але й примножити»

вважає Олексій Руднєв, голова правління Акордбанку

 

— Акордбанк демонструє швидке зростання мережі. Чи дало це змогу залучити нових клієнтів?

— З початку року ми збільшили нашу мережу на 28 відділень — до 140. Це один із найкращих показників у банківській системі. Разом із розширенням регіональної мережі до нас приходить більше клієнтів. За останні два роки ми збільшили клієнтську базу більше, ніж за попередні 13 років. Попри військову агресію Росії проти України, наша клієнтська база з початку року зросла на 40% і до кінця року перевищить 150 тис. фізичних та юридичних осіб.

— Де ви відкриваєте нові відділення?

— Насамперед ми відкриваємося в місцях, де раніше були відділення інших банків, оскільки населення вже звикло, що там працюють банки. Якщо ж відкрити відділення в місці, де банків раніше не було, наприклад замість аптеки, то пройде 3–6  місяців, поки клієнти звикнуть, що тут є відділення комерційного банку. Такі офіси демонструють повільне зростання клієнтської бази. Тому ми передусім відкриваємо нові точки на базі відділень банків, які вже пішли з ринку: колишнього Сбербанку (МР Банку), Мегабанку та інших установ. І зростання нашої клієнтської бази відбувається дуже швидко.

Наша бізнес-модель формується навколо  трансакційного бізнесу: перекази, приймання платежів, обмін валют, карткові операції. Крім того, надаємо банківські гарантії, обслуговуємо зовнішньоекономічну діяльність, здійснюємо класичне обслуговування фізичних і юридичних осіб. Тому ми починаємо заробляти з першого дня відкриття відділення. До нас вперше приходить клієнт, робить перші транс­акції, бачить якісний та швидкий сервіс, гарні тарифи і починає більш активно працювати з нами.

— На початку повномасштабного вторгнення банки відчули відтік клієнтських коштів. Як цей період пережив ваш банк?

— У перші два місяці дійсно був відтік коштів, але потім клієнти почали повертатися — і приватні, і бізнес. Акордбанк працював 24/7: попри те що частина співробітників працювала в бомбосховищах, операції проходили. Банківські процеси трохи складніші, ніж собі уявляє клієнт. Для проведення платежів задіяна не тільки ініціація платежу клієнтом онлайн чи офлайн, але й валютний контроль, фінансовий моніторинг, казначейство. Банківська система має дуже великий запас міцності та ліквідності, налаштувала резервні канали зв’язку, тому клієнти побачили, що платежі проходять як завжди, повернулися і далі проводять свої операції.

— Яким способам збереження коштів українці зараз віддають більшу перевагу?

— Альтернативи зберіганню коштів у банківський системі наразі практично немає. По-перше, це безпечно, по-друге, відсоткова ставка дає можливість отримувати додатковий дохід. Ми спостерігаємо повернення грошей населення в банківську систему: в липні приріст в Акордбанку становив 108 млн грн, у серпні — 200 млн грн, у вересні — понад 300 млн грн, так само, як і в жовтні — більш ніж 300 млн грн. І якщо на початку війни клієнти переважно переводили кошти зі строкових депозитів, які закінчилися, на карткові й поточні рахунки, то зараз спостерігаємо тенденцію зростання строкових депозитів фізичних осіб: кошти потрібно не тільки зберегти, але й примножити.

— Як в умовах воєнної невизначеності переконати фізосіб відкривати строкові депозити?

— У поточних і карткових рахунків низька ставка дохідності, а за строковим депозитом — від 15,5% до 17% річних у гривні. Якщо є заощадження, які клієнт прагне зберегти та примножити, то їх частина завжди розміщується на строкових депозитах. Зараз строкові депозити завдяки високій відсотковій ставці після підняття облікової ставки НБУ дають змогу отримувати істотний дохід. Навіщо клієнтам втрачати можливість отримання додаткового доходу і тримати кошти на поточних або карткових рахунках, якщо 70–80% можна розмістити на 3-місячному строковому депозиті й отримати 17% річних у гривні? Що більшою є відсоткова ставка за депозитом, то більше клієнтів повертають кошти в банківську систему для отримання додаткового доходу. НБУ задекларував, що висока облікова ставка буде зберігатися наступного року. Відповідно, ми очікуємо, що такий рівень ставок буде і надалі.

— НБУ в липні дозволив залучення гривневих коштів клієнтів на валютні депозити. Які результати впровадження цього продукту у вас?

— Ініціатива НБУ дозволяє клієнтам купувати валюту за суттєво нижчим курсом, ніж на готівковому ринку. Ми відразу зробили такий депозитний продукт, і вже тисячі клієнтів ним скористалися. Цей продукт простий, і клієнти бачать прозору вигоду одразу в момент оформлення вкладу. За такими депозитами не дуже великий відсоток, тому що для клієнтів головна вигода полягає в отриманні курсової різниці. Регіональної різниці в попиті немає, тому що отримати мінімум 3 грн вигоди на кожному доларі цікаво як на Сході, так і на Заході України. Кожного дня до нас приходять нові клієнти саме за цим продуктом. Ми вже залучили понад $11 млн. Це зараз найкращий інструмент, щоб зберегти кошти через купівлю іноземної валюти, якщо в клієнта є така потреба. Але все одно частину заощаджень краще тримати в гривні з метою диверсифікації вкладень.

— Коли НБУ подвоїв ліміт до 100 тис. грн, чи зросла у вас вдвічі середня сума таких вкладів?

— Ні. Більшість людей, які зберігають кошти на цих депозитах, не мають надвеликих статків. Вони несуть свої невеликі заощадження в банк, щоб їх зберегти.

— Який канал залучення коштів у вас перемагає — відділення чи інтернет-банкінг?

— З початком військової агресії кількість клієнтів, які користуються застосунком, зросла. Але головним каналом продажу залишається мережа відділень банку, оскільки клієнти хочуть безпосереднього спілкування і консультації. Зараз 26–28% коштів залучаються онлайн, а 72–74% — це залучення через відділення.

— Наскільки Акордбанк виконує затверджені плани розвитку?

— Ми наразі входимо до двадцятки провідних банків із залучення коштів від фізичних осіб на строкові депозити. І плануємо увійти до п’ятнадцяти перших до кінця року. Не було жодного місяця, коли б ми зупиняли наші плани розвитку. Ми увійшли цього року до десятки банків із найбільшою регіональною мережею, в листопаді — вже на дев’ятому місці, і якщо всі плани реалізуються, то станемо восьмим банком до кінця року. Якщо зростає мережа, зростає і клієнтська база, і залишки, і обсяг комісійних доходів банку. Бачимо, що можемо бути восьмим банком за регіональною мережею, і над цим працюємо.

— Чого ви чекаєте від 2023 року?

— Якщо банківська система витримала військову агресію, це означає, що ми підготовлені до будь-яких можливих викликів. Наша система витримала секторальні ризики, курсові, ринкові, а зараз — ризик війни Росії проти України. Банківська система надміцна. Дуже багато зроблено для того, щоби банки могли працювати в будь-яких умовах. Кожен банк має резервні майданчики, альтернативні канали зв’язку, ми готові до всього. І вже довели це, не припинивши ні на день нашу діяльність із початку військової агресії. Акордбанк у 2023 році буде зосереджений на своїй стратегії розвитку трансакційного бізнесу. Незважаючи на війну, ми щомісяця операційно прибуткові. Не було жодного збиткового місяця цього року. Із акціонерами ми вирішили, що значну частину операційного прибутку скеровуємо на підтримку Збройних сил України. Ми купуємо дрони, активні навушники, прилади нічного бачення, генератори тощо. Ми вже передали 120 автомобілів і готуємо передання до кінця року ще 100 авто. Враховуючи, що в нас прибуткова діяльність у поточному році, ми не бачимо жодних критичних загроз у наступному. Будемо працювати з населенням, очікуємо на зростання клієнтської бази. І поки триватиме війна, будемо допомагати Збройним силам України, щоб наблизити перемогу.